Utkast: Maj 3, 2012

2012-05-03 23:44:28

1. Fullständigt namn? - Emmy Maria Holmberg
2. Exakt ålder? 17
3. Vart bor du? i Skellefteå på Sjungandedalen
4. Bor tillsammans med? min familj
5. Husdjur? Inget
6. Färg på ditt hus? vitt och grönt
7. När är du född? 1994
8. Klass? 2an
9. Vilket år tar du studenten? 2013
10. Något jobb? Nix
11. När ska du sova ikväll? Snart
13. Duschat idag? nej, faaan
14. Kramat någon idag? yes
15. Pussat någon idag? Nej
16. Vad har du ätit? mammas go middag + mat på Scandic
17. Dagens klädsel? jobbarkläder
19. Dagens sötnos? jag själv,lätt
20. Dagens roligaste? jobbet
21. saknar du någon? yes
22. Hur många har du kysst? bra fråga
23. Vem kramade du senast? Mamma eller pappa
24. Hur många vill du ha sex med? -
25. Hur många har varit otrogna med dig? ingen,eller aah..
27. Har du pojk-/flickvän? det har jag
28. Vem pratade du med i telefon senast? Niklas
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Ring:* från Niklas

FAVORIT:
31. Film? Ice age
32. Låt? alla coldplays
33. Mat? grillat
34. Dryck? min pojkvän har fått mig att älska cola. jag hatade cola för ca två år sedan..
37. Stad? vad som helst förutom Skellefteå
38. Land? Inte Sverige
39. Ämne i skolan? Idrott,GKO
40. År? - vetjaaa

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Pappa
42. Personen du kysste? Niklas
43. Gången du spydde? några dagar sedan (nej inte spriten)
44. Gången du grät? - igår..!
45. Pizzan du åt? TOR
46. Gången du var i göteborg? Oj, många år sedan nu
47. Gången du var i stockholm? ett år sedan?typ
48. Gången du var full? var kanske lite berusad på Valborgs
49. Gången du var hög? Aldrig,förstår mig inte på folk som håller på med sådant:)
50. Personen som såg dig gråta? Niklas

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Vitt
52. Hund eller katt? hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? båda
54. Tv-spel eller datorspel? XBOBX
55. Singel eller upptagen? upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? inget
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad 
59. Big brother eller paradise hotel? BB ofc
60. Svart hår eller blont? gulligare med blont men sexigare med mörkt
61. Blåa ögon eller bruna? bruna
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - vänster OCH höger. de ni
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - prickigt
68. Älska eller älskas? - älskas
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? mina närmaste vänner,Niklas och min familj (släkt)
71. Personer du hatar? hatar ingen, men finns någon jag ogillar
72. Personer som sagt jag älskar dig? många
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Vet inte,faktiskt.
74. Glassar du ätit på en dag? 1 MAX
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? många
76. Gånger du haft minnesluckor? minns inte
77. Piercingar har du? öronen snart naveln
78. Personer du saknar just nu? för många
79. Gånger ditt hjärta brustit? 4, då jag blivit riktigt sårad.

VEM:
80. Vill du kyssa nu? Niklas
81. Ska du träffa imorgon? Emelie och Sabrin:') +N
82. Sjöng du senast för? Niklas
83. Hade du senast en msnkonversation med? msn är så 2010 
84. Spelade du tv-spel med senast? Linus
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? min pojkvän såklart
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - PONTUS:$
87. Förtjänar att dö? - Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - ;);)

VAD:
90. Gör dig glad? Överraskningar,min pojkvän,familj,vänner m.m
91. Gör dig ledsen? jadu
92. Vad vill du helst göra nu? resa och ta med alla jag älskar
93. Önskar du att du slapp göra? duscha
94. Vill du ha nu? en kyss
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? iphone (efter)
96. Längtar du till? min 18 års dag.
97. Tycker du om dina betyg? skulle vilja ha bättre, men är nöjd med det jag har! 
98. Ångrar du i ditt liv? 2 saker och säkert myyyycket mer
99. Är det bästa som har hänt dig? att jag träffat Niklas♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback