SKVALLER OM ANNICA I BB

2012-05-13 17:11:01
Hittade det här från Huldas blogg som hon skrivit om Annica. Vad tror ni om detta???



Ja, nu kommer skvallret om Annica, som alla är så upprörda över.. Det är så här, att jag från flera håll har hört att Annica är inte så oskyldig hon ser ut! Men visst hon är söt, liten och har ett bra utseende och det säger jag inget om. Absolut inte, snarare tvärtom. Så tro inget annat, hon vet vad hon gör när hon sminkar sig själv och även andra.. MEN, hon är inte så oskyldig som hon ser ut.. För det första så var hon ju förlovad och sambo när hon gick in i huset, som ni säkert alla vet om?! Hennes dåvarande sambo skjutsade ner henne till flyget och allt var mycket bra mellan dom, eller bra kanske man inte ska säga. För Annica har vi flera tillfällen varit otrogen mot honom.. Hur kan hon vara det och sen inne i huset bli jätte sur/grnig/arg eller vadfan man kallar det när hon själv varit det på utsidan? Hon vill att Marcelo ska vara ärlig, men är hon det? NEJ! Sen i danmark var hon ju heller inte oskyldig, hon sov ju med en kille och hånglade med han.. Så från folk som bor uppe i östersund så har jag fattat att hon strular runt och har ett rykte om sig. Hon har alltså varit otrogen mot sin sambo hon var förlovad med!! Och det vet jag är sant tll 110% så vad ni än säger så vet jag att det är sant :) Jag kan förstå att folk tycker om Annica, men vadfan honn är inte så oskyldig hon ser ut.. När jag och Jennifer frågade henne om vissa saker ljög hon oss rakt upp i ansikte, precis som hon gjort med hela svenska folket som kollar på bb. Men saken är den att vi på utsidan får ju reda på allt, och skitsnack kommer alla deltagare få hör, och det kommer skrivas om en på internet. Men sånt får man räkna med när är med i ett tv pogram, speciellt bb..

Taget från - http://huldapettersson.spotlife.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback