NOT A GOOD DAY

2012-05-22 20:54:03


Värsta dagen på dagiset! Jag var helt död när jag vaknade idag. Hade jätte ont i halsen,öronen,huvudet och jag kände redan då att jag inte skulle orka med den här dagen. Men jag krigade mig till Lärkan ändå. När jag kom fram åt vi frukost från klockan åtta till nio sen gick vi ut och var ute i två timmar. Efter vi varit inne och ätit gick vi ut igen och var ute till klockan FEM?

Serriöst alltså jag har varit ute i 7 timmar. Varit i skogen, spelat innebandy/fotboll, stoppat massa sandkrig och fighter. Jag kände hur jag bara ville böla när jag hade varit ute 5 timmar i sträck när jag egentligen var jätte sjuk. Nu när jag kom hem så kollade jag febern och självklart hade jag det. Blir att ligga hemma i sängen och se OTH helda dagen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback