LISTA

2012-03-14 22:41:51
10 FAVORITER
Färg: jag älskar rosa
Mat: grillat med en fett god sallad
Band: Coldplay
Film: Oh, den är för svår. Har så otroligt många
Bok: läser inte
Sport: Handboll♥
Årstid: sommaren.
Veckodag: Fredag
Glassmak: äter aldrig glass men om jag gör det så twister eller magnum
Tid på dygnet: lördagkväll




9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Bra
Smak: tandkräm
Kläder: trosor och t-shirt
Bakgrund: mig och Niklas
Nagellack: inget alls.
Tid: 22:31
Omgivning: mitt rum, nystädat.
Irritationsobjekt: min enorma läxhög en meter ifrån mig




6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nix
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: antagligen
Varit med på TV: faktiskt
Kysst någon du inte känner: ja

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: morsan, Jenny och Niklas
Du tycker om: Niklas,Jenny,Jazz
Du inte gillar: jadu..



2 VAL
Kaffe eller te: kaffe
Vår eller höst: vår

1 ÖNSKAN:
Att jag klarar provet på fredag..



Kommentarer
Postat av: Jenny

Love u!

2012-03-14 @ 23:21:56
Postat av: Anonym

tipsa om filmer!=)

2012-03-15 @ 12:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback