BJUDER PÅ EN LISTA

2012-01-04 23:33:24
PUBERTET-

1. använder du deodorant? OFC
2. hur ofta duschar du?- Varje dag
3. har du fått din mens än?-  yes,men den är borta nu sen något år tillbaka. P-piller♥
4. använder du parfym?- Ja,man måste ju lukta gött
5. hur lång är du?- 165 tror jag
6. tycker du att du är fet?-  hehe,ibland JA



KÄRLEK-
11. är du kär just nu? Helt förälskad
12. har du tjej / kille ?- JA
13. vad heter han / hon? Niklas
14. hur länge har ni vart tillsammans? 1 år  den 22
15. hur många har du gillat? inte fan vet jag
16. har du blivit sårad? allt för många gånger
17. har du sårat någon? ja..
18. Har du haft ett seriöst förhållande någon gång? ja men inte många.
19. har du kramat någon? haha ''nej''
20. har du pussat någon? Yes
21. har du strulat? ja
22. har du haft sex? aaaah




DU & DIN BÄSTA VÄN/ DINA ANDRA VÄNNER-
23. Har du en bästa vän? Vet inte vilka man ska kalla bästa vänner längre,men har många bra/bästa vänner
24. hur gammal är han/hon? 17
25. ert bästa minne? Bästa minnet med Rasmus var nog när vi sommarjobba tillsamans,vi hade alltid så roligt på jobbet. Med Jenny har jag sååå många så vet inte vad jag ska välja. När vi var i Stockholm tillsammans och bodde på hotell är oförlömligt. Med Alva har jag några antal sjuka minnen,några man inte kan skriva här tex. Men kan säga alla minnen med henne när vi festat tillsammans är minnen för livet. + Niklas är en av mina bästa vänner också.
26. är han/hon fin?-  Alla är fina
27. har ni skrattat tills ni har börjat gråta? Med alla 4
28. har ni sett på film? jo
29. har du sovit hos honom/henne ? Alla förutom Rasmus
30. gillar du henne/honom mer än vän? Nej, just Niklas
31. har ni suttit uppe hela natten? JA
32. har ni vart utomlands? Nej,men det blir av i sommar ELLER HUR GIRLS




DU & DIN FAMILJ-
34. är dina föräldrar skilda? Nej
35. hur många är ni i din ''riktiga'' familj? 4 stycken
36. har du några systrar? Nej
37. har du några bröder? Ja
38. vad heter alla i din familj? Lena,Jörgen & Albin
39. tar ni hand om varandra? ah
40. älskar ni varandra? Ja

LITE ANNAT SKIT-
41. är du nöjd med ditt utseende? Ibland,mycket man skulle vilja ändra
42. är du nöjd med ditt liv? Det är jag...oftast
43. är du nöjd med din klass? Ja,oftast haha
44. var de här testet kul? eeh,lite kanske



Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-01-04 @ 23:42:29
URL: http://jenny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback