TRÄNINGSPOGRAM

2012-01-17 15:50:15

Tandläkarbesöket gick prima idag. Samma svar som alltid,inga hål!! Känns underbart,nu kan jag sluta oroa mig ett tag. Efter skolan så bar det av till friskvårds där jag fick träffa en jätte trevlig tjej som skulle hjälpa mig med mitt träningspogram. Börjde med att vi satt och pratade om vad jag har för mål och vad jag vill träna mest osv. Sedan började vi träna och hon visade mig runt i gymmet. Det var faktiskt ruskit jobbigt,men jag älskar mitt träningspogram så nu är det bara att köra all in. Gjorde mig nyss detta efter jag kommit hem, yummy↓

                   


Kommentarer
Postat av: linnea

hur mycket betalar du för att få ett träningsschema? och vart tränar du? :)

2012-01-17 @ 22:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback