MIN TANDLÄKARSKRÄCK

2012-01-16 22:54:17

Vet ni vart jag ska göra imorgon? TANDLÄKAREN!! Jag har tandläkarskräck, inte så att jag bara tycker att det är obehagligt utan jag är skräckslagen och skakar och vill bara springa därifrån fort som tusan. Sedan jag fick veta att jag skulle dit så har jag tänkt på tandläkaren non-stop. När Jag var liten ritade jag en teckning innan jag skulle gå in till tandläkaren,vet ni vad jag hade ritat hahaha. När jag ligger i stolen kedjad fast och är alldeles grön i ansiktet. Hade ritat tandläkaren som en djävul som höll i världens största spruta. Så ball jag är alltså Jag far fortfarande aldrig själv till tandläkaren,tar alltid med mig nån. Men trotts att jag är så rädd så har jag faktiskt aldrig i mitt liv haft hål i tänderna..
 

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback