SVAREN

2012-02-17 16:37:53
Varför är du så förbannat snygg?
Vad är din största önskan?
Varför gillar du inte lakrits????
Har du någon sorts fobi för nått?
Tror du på karma, eller har du någon religion eller liknande, typ kristen?

SÖT, jag är inte så förbannat snygg som du säger unga dam.
Jag vet faktiskt inte vad min största önskan är, men den största önskan jag har just nu är att jag ska skaffa mig ett jobb bl. För att det är så j*vla äckligt? För tandläkaren..när någon är och pillar i min käft. Jag tror på karma, det som comes around goes around.

vad är det bästa med din boyfriend?

Min pojkvän är helt underbar♥ Han pussar mig alltid godnatt och väcker mig med ett -Jag älskar dig. Han lyssnar när jag pratar. Jag kan vara mig själv med honom till 100%. När jag är rädd och osäker får han mig att känna mig trygg. Oavsett vilka problem man har i livet. Han är väldigt generös med kärlek, närhet, fina kommentarer. Han har underbar humor och vi skrattar ofta och mycket. Han ställer alltid upp, på alla sätt! Han är den som känner mig bäst, därför kan jag inte ljuga för honom. Så vi har ett mycket ärligt förhållande. Sen är han ju förbannat HET! haha.

Har du haft något djur?

Yes, en dvärghamster

hur många har du haft sex med?
Vad skulle du göra om du vann 250 kr?

Privat? Jag skulle försöka spara det..

Tv-pogram du gillar?

Big brother


När du var liten (3-4 år) höll du på Björklöven. Har du slutat med det, när gjorde du i så fall det och varför?

Haha. Vi har filmat från när jag är liten och har en björklöven tröja på mig och skriker ''Heja björklöven, Fredrik säger att man ska heja på dom'' Så det var du som fick mig att heja på dom när jag var liten som sagt fredde. Jag bor i Skellefteå,hallå? Man kan bara inte gilla björklöven då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback