DAGENS

2012-02-10 17:37:36

DAGENS VILL HA: iphone4, jobb
DAGENS KLÄDSEL: svarta jeans och en blå tröja
DAGENS SMINK: mascara, puder, foundation
DAGENS FRISYR: utsläppt 
DAGENS HÄNDELSE: slickade på Teresas kind på lektionen
DAGENS LÅT: Coldplay - Charlie brown
DAGENS PLANER: Försöka träffa Teresa, sedan älsklingen. 
DAGENS SAKNAD: en fin vän..
DAGENS DUMMASTE: vill jag inte skriva ut i bloggen
DAGENS DROG: tuggummi

DAGENS KRAM: har inte fått någon kram...
DAGENS PUSS: inte det heller
DAGENS KÖP: jag har faktiskt inte köpt nånting
DAGENS GODIS: urs
DAGENS HUMÖR: Inte min dag idag om man säger så.

 

 




Kommentarer
Postat av: emma w

Du saknar mig vännen, och jag dig såklart :*

2012-02-10 @ 21:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback