INTE PÅ TOPP

2012-04-14 21:32:47
OJ OJ fan vad jag suger alltså Har hänt mycket på senaste tiden. Istället för att sitta och skriva ett jätte långt inlägg som ingen kommer att orka läsa så kortar vi ner det lite hehe. Min helg har inte varit så som jag velat!

• Min familj for till fjällen i torsdags
• STORT misstag att jag inte följde med
• Insett att jag inte klarar av att vara alldels själv hemma i mer än 2 timmar. Måste antigen ha en kompis här eller Niklas. Kommer aldrig kunna flytta till en egen lägga om jag inte flyttar ihop med någon haha
• Aldrig ångrat att jag festat så mycket som jag gjorde igår
• Aldrig varit så rädd och ledsen på länge som jag var igår

           
            Här såg jag då ut och ja kul ifal! Snygg som fan på alla bilder..

Kommentarer
Postat av: Jenny

<3

2012-04-14 @ 22:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback