t.r.å.k

2011-05-01 19:22:32
1. Tre ord varför du sist spydde? mådde inte bra
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? Zzz
3. Vad gjorde du för 30 min sen? duscha
4. Vad hände dig 1999? inte vet jag
5. Vem fick dig att skratta senast? Niklas
6. Vilken färg är din tandborste? SAIK tandborste alltså svart och gul
7. Vad köpte du sist? en macka
8. Vilken färg har du på din tröja? har ingen..
9. Var förvarar du dina pengar? på mitt kort

10. Hur var vädret igår? fint men kallt
11. Vad ser du fram emot? sommaren & min 18års dag
12. Snarkar du? hoppas jag inte
13. Vad är 15? en siffra
14. Vilken skostorlek har du? 37/38
15. Vill du klippa dig? Nix
16. Är du över 25? nej
17. Pratar du mycket? Ja det gör jag
18. Kollar du på O.C? Antagligen
22. Är du en typiskt svartsjuk person? kanske lite
23. Vad har du för mobil? htc
24. Vem ringde dig senast? Jenny
25. Biter du på naglarna? nej
26. Har du lockigt hår? Yes
27. Vilken konsert ska du på härnäst? vill å se coldplay..
28. Någon bra person i ditt liv just nu? mina tjejer på skolan,Jenny & Niklas 
29. Hur många gånger har du svurit idag? inte svära gud är JÄVLIGT nära. (1)

30. Vilket ord säger du ofta? OMG
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? har jag något val
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? Niklas
33. Vad borde du göra nu? klä på mig 
34. Har du något smeknamn? Holme,baby
35. Sover du mycket? för lite på natten 
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? vet inte
37. När var du sist ute? idag
38. Har du gråtit idag? nej
39. Är du en glad person? jaa
40. Har du roligt nu? nej därför jag gör den här 
41. Vad äter du helst? mat
42. Vem var du med sist? Niklas
43. Pratar du i sömnen? ibland
44. Vem kramade du sist? Niklas
45. Nämn den bästa personen? jag är bäst
46. Tycker du om någon just nu? jag älskar någon
48. Hur ofta borstar du tänderna? varje dag
49. Är du egoist? nej 
50. Gillar du att bada? Nej jag älskar det 
51. Skrattar du åt allt? när jag är övertrött ja..
52. Vem får dig alltid att skratta? många
53. Gråter du när du tittar på filmer? ja 
54. När grät du senast? Igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback