frågor i mängder

2011-05-12 19:41:47
Namn? Emmy
Vilken årstid är bäst? sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? antingen en sommarmorgon man är ensam hemma och ledig och vet att man får spendera resten av dagen med sina vänner. Eller en regning blåsig morgon vaknar upp bredvid nån man tkr om och får ligga och lyssna på regnet
Vad tycker du mest om hos dig själv? det där är inget jag kan svara på
Vad är du bra på? Prata
Vem älskar du mest på denna jorden? mina vänner,min familj och min pojkvän
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? tillsammans med någon.

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Finns ingen som vet precis allt om mig
Vem är den roligaste av dina vänner? alla är ju roliga 
Vem är snyggast av dina vänner? vet faktist inte
Vem är mest partyprisse? Jaa-a du, som jag kommer på nu är ju jag Alva Täss ganska långt uppe på den listan;)
Vem är den du helst har filmkväll med? Pöjken
Vem av dina vänner är mest "evil"? Har ingen som är evil men Teresa är bra på att säga precis vad hon tycker något som är positivt. Hon som ''lärt mig'' att bli lite kaxigare heh


- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? hyfsat
Vem är farligast i din familj? jag..
Vem ser roligast ut i din familj? Pappa är bra på att fjanta sig
Vem är coolast? jag? 
Har ni något husdjur? Ja min bror
Mest gemensamt med? bror
Underhållningen? öm
Sover du oftast med? Ingen från familjen
Roligaste kvällen med familjen? öh.. kommer inte på nån


TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Okänd
vem ringde du senast? Jenny
Vem sms:a till dig senast? Thestudio
Vem sms:a du till senast? Niklas


- KÄRLEK
Är du kär just nu? Ja det är jag
Har du kysst någon idag? nej
Har du ett förhållande? Yes
Är du romantisk? kanske,eller vet inte
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej och skulle aldrig göra det heller
Vem sov du senast bredvid
? Niklis 
Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 16
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? hej jag är killen som går med mjukisbyxor och fliströjjor exakt varje dag funkar inte på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback