Niklas Lindblom♥

2011-03-25 17:59:53

VAD VET DU EGENTLIGEN OM DIN POJKVÄN ?



Vad heter han:  Niklas Lindblom
Vad har han för favorit färg:  ooh..det vet jag inte
Hårfärg:  Brunt
Födelsedag: 1 juni
Har han färgat håret nån gång?  YES
Har han klippt sig någon gång?  JA förmodligen
Vad har han för färg i sitt rum? Shit,han har en fondvägg med massa krumelurer ifal
Har han bråkat med nån någon gång? Garanterat. Men det är svårt att tänka sig för han är FÖR snäll..
Idrottar han? hela tiden. Spännis
Om du skulle ge honom en present då han fyller år, vilken blomma skulle det vara? ROS
Har han piercat sig: Tror jag ej hah
Dricker han:  JA
Röker han:  händer
Snusar han:  Urs,nej det accepterar inte jag;)

Vad heter gatan han bor på: Myntgatan sen det andra vet jag inte
Vad har han för mobil: En STEN
Vad vill han bli när han blir stor: Han har då nämnt Polis för mig,men vet inte
Har han några syskon: Många
Vad är hans favorit mat: Hm,han gillar kebab
Vad brukar han göra på helgerna: Party,Fotboll,lira fifa & massa annat skit,vara med polare & vara med mig!
Vad har han för musiksmak: Lite olika

När och hur blev ni tillsammans: 22/2 Vi träffades på en fest och båda föll för varandra direkt. Vi ska nog tacka våra polare mycket också. Efter festen så fortsatte vi prata och träffa varandra sen blev vi kära helt enkelt.  
Vad var det första han sa till dig: Hej antar jag
Vad brukar ni oftast skicka sms om:  Angår inte er;)
Är han beroende av någon/något:  av mig,Coca-Cola,sen är han spelberoende
Vad kallar du honom: Knatte,Niklis,Älskling osv
Vad kallar han dig: Barbie,älskling,kottleten osv
Gillar du honom: Nej jag ÄLSKAR HONOM


Kommentarer
Postat av: Anonym

vars hittar du alla roliga grejer :)?

haha måste kopa från dig :D alltid lika kul <3

2011-03-29 @ 21:04:28
URL: http://yaoskahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback