Dom dagarna jag inte bloggat

2011-01-08 14:49:03
Onsdag - Alecsandra och Rasmus sovde här. Var uppe drygt hela natten och snacka och skratta och hade det bara gött.

torsdag - Jag & Alex drog till Byske till Teresa. Tryckte flott i mängder,såg film och Teresa visa bilder från när hon var utomlands. Dagen efter så drog vi och bada/basta osv.
Fredag - Åt middag hos mina gamla barndomskompisar och badade badtunna. Sedan skjutsade mamma mig till Idas lägga där vi hade tjej kväll. Jag,Jenny,Mica & Alva. Tjej snacka om killar/sex hoppade om kring och  dansade och riktigt spårade ur. Älskar er brudar
DOCK jag var ganska slö därborta kände mig inte riktigt kry. Så jag for hem lite tidigare än dom andra brudarna. Jag hann bara in och springa på toan och spy. Kollade febern och jag hade 39 graders feber.. urs säger jag bara
Inte världens bästa bilder men bättre än inget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback