vavavava

2011-01-29 03:02:33
Visste du ...

att jag vill – bli kliad på ryggen
att min senaste kyss – vill jag glömma
att jag pratar – hela tiden
att jag inte gillar – att jag har blod på min tröja
att min första riktiga kyss – minns jag knappt
att jag avskyr när folk snackar – skit om andra.
att kärlek är – nånting som ord inte kan beskriva.
att jag gillar – min pappa som vill joina mig med spel och film fast klockan är över 3 på natten
att sist jag grät var – när jag ''ramlade'' i trappen
att min mobiltelefon är - .. röd?
att när jag vaknar på morgonen – ser jag ut som ett missfoster.
att innan jag går och lägger mig – tänker jag på saker jag vill att ska hända.
att idag är jag – så glad
att jag just nu tänker på – om jag ska duscha eller inte
att i natt ska jag – Hare gött med farsan 
att i morgon kommer jag – befinna mig i sängen med mobilen i handen
att jag hoppas – på att jag inte ska måsta fara till ume
att just nu vill jag verkligen – till den stora breda luftmadrassen i lyxele

Kommentarer
Postat av: 25

att i natt ska jag – Hare gött med farsan



HAHAAHHAAHHAAHAAHAAH

2011-01-30 @ 02:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback