Dagens

2011-01-19 09:36:59
Dagens humör: GLAD
Dagens frisyr: plattat
Dagens klädsel: svarta jeans och en tröja
Dagens saknad:
Dagens borde: träna,sova mer
Dagens planer: Klutmark med Terran
Dagens vill ha: Money
Dagens längtan: GÖR MIG TILL 18
Dagens beroende: min jacka ,fett kallt
Dagens tråkigaste: att det är soppa till lunch
Dagens person: Jennsan som ligger hemma och är sjuk KRYA♥
Dagens irritation: en
Dagens händelse: dagen har nyss börjat men när jag såg johan i min klass som färgat håret rosa?
Dagens onyttiga: inget än
Dagens middag: inte käkat än jö
Dagens sötaste: :$
Dagens ont: Ryggen
Dagens låt: finns inte någon dagens låt för har inte lyssnat på någon
Dagens bild: sommar.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback