Akuten inatt

2011-02-11 11:11:53


Igår efter Niklas fått se mig fälla några tårar i webben så kände jag att jag nte fick någon luft längre. Jag var varm och det kändes som om jag skulle svimma. Jag ville hosta men det tog så ont!! Jag är nästan aldrig sjuk,men när jag väl är sjuk så brukar jag bli jätte sjuk och få alla sjukdommar direkt.

Mamma ringde till Lassa och dom tyckte v skulle komma dit,så vi for dit direkt. Jag hade jätte hög feber när jag kom dit. Jag orkar inte skriva allt jag gjorde när jag var där,bara drygt att läsa. Men jag är ifal hemma nu och jag mår lite bättre,så idag/kväll ska jag bara ligga hemma i sängen så jag kanske kan vara med Niklas imorgon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback