KOLLA DETTA

2011-12-06 12:58:18

Man kan ju inte annat än älska "dåliga" kommentarer i bloggen. jag tycker det är grymt roligt faktiskt. när man får någon kaxig kommentar av någon (anonym såklart, alltid anonym) som försöker få en att må dåligt. nej jag tänker bara tillbaka på den personen som sitter där hemma bland all snö i kåge (ja man kan ju faktiskt spåra ip nummer) och skriver framför en dator. en tuff person. en person som har det bättre än mig och därför måste berätta det på något sätt. hmm....
sen kommer man ju till den vanliga klyschan "om ni inte tycker jag skriver bra så läs inte min blogg" men nej nej. läs min blogg för tusan. kommentera om ni tycker jag skriver dåligt. för en dålig kommentar på hundra läsare varje dag borde inte röra någon i ryggen. på mig kittlas det, så att jag vill skratta. skratta högt.
internett är en rolig sak. människan är nästan roligare.

Amanda Lundmark


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sant så ;D tänk på det varje gång du får nån kommentar Emmy :)

2011-12-06 @ 19:29:36
URL: http://amandalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback