om ni orkar

2011-04-12 00:21:42
VART BOR DU? Sjungande

TRIVS DU DÄR?
 Jodå

FESTAR DU MYCKET? Inte jämfört med andra i min ålder men enligt mamma är det mycket

ANTAL KUDDAR I SÄNGEN? 4 stycken.

ÄTER DU FRUKOST? Inte ofta.

KAN DU BAKA BULLAR? Inte själv, behöver mammas hjälp. Dom blir dessutom godast då!

MC DONALD'S ELLER BURGER KING? DONKEN

ÄR DU ALLERGISK MOT NÅGOT? Idioter,katter,pollen.

ÄGER DU ETT BUSSKORT? Tappa bort det idag  

DRICKER DU GUL, BLÅ, GRÖN, RÖD ELLER BRUN MJÖLK? RÖD

NÄSTA MÅL I DITT LIV? ska skaffa mig ett jobb!!!

HUR SVARAR DU I MOBILEN? Beror heelt på vem som ringer

VEM RINGDE DU SENAST?
Jenny

VAD SA DEN SENASTE DU PRATADE MED? "godnatt"

ANTAL SÖMN TIMMAR I NATT? 6

SOV DU ENSAM? Ja det gjorde jag.

BRUKAR DU SNUSA? Nej  

TYCKER DU OM DIN PAPPA? Jaoja!

BRUKAR DU KOMMA I TID? Hatar folk som kommer sent så jag gör mitt bästa att komma i tid.

HAR DU BRA KONDITION? Inte på topp nu alltså 

NÄR MÅR DU BRA? När jag är med mina vänner & pojkvän

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? Idag

HUR KÄNNER DU DIG NU? Febrig och myssugen 

ÄR DU SMART? nej....

BLIR DU BRA PÅ KORT? Verkligen inte.

VAD SAKNAR DU? Sommaren.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST? Idag. För allt har bara gått åt helvete

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET?
Nix.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Ja den var helt okej!

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? Juice

RAKAR DU BENEN? Ja

ÄR DU NYTTIG? Inte jätte.

NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG? För sent

VAD BORDE DU GÖRA? Röjja undan ännu mer i mitt rum.

VAD VILL DU GÖRA NU? MYSA

JAY LENO SHOW? Borde jag veta vad det är?

ÄR DU BLYG?
Onej

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? Just innan 07.30

VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? Alla men kanske inte är bra på alla hah 
.
HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV? Dvs 32? Nej

ÄR DU BISEXUELL? Nej.

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Inte mkt 

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? Ja det har jag.

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG? Ha sex

BRUKAR DU SMINKA DIG? Ibland,inte alltid på skolan. sover hellre längre

VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DIG I DITT LIV? Min familj och mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback