Min frågestund gick inte så bra så tar svaren nu

2011-04-19 15:59:10
Simon F
Vad gör dig mest lycklig utav allt som finns? (förrutom din pojkvän)
varma sommardagar när jag får umgås med mina vänner och hitta på en jäkla massa kul och att min familj mår bra.

=]
varför är du så snygg;)?
Tss. Gener;)? Nej men vad är detta för fråga..

Saga
Sommar eller vinter?
Sommar helt klart


Eric saade
Hur kan du vara så snygg ?
Hur kan du vara så smal ?
får jag smörja in dig med cocosolja nästa gång ?
visst blire skoj att sluta med gringos efter sommaren?
har du nånsin kysst en kille med 1600 kr's jeans ?
finns det nått du hatar mer än korv ?
favvo färg ?
hur många lampor har ni hemma ?
är din pojkvänn en snygg modebögs Nörd ;) ?
Är inte snygg!
Är inte SÅ smal
Det får du gärna göra
Nej,det kommer inte bli kul för dej heller
Ojah! Status som fan
Folk som bara är ute efter att förstöra för andra
Rosa
Tror du jag orkar ränka haha
Ja det kan jag lova att han är ;)


MOA
Hur länge har du och Niklas varit tillsammans?
2 månader på fredag



Kommentarer
Postat av: Annica

grattis till 2 månader. ;D

2011-04-19 @ 16:24:24
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback