fördriver tiden lite

2011-04-06 21:23:17
Vänner och livet

Hur vill du dö: jag vill dö en lugn och fridfull död, helst bara somna in en natt när jag är gammal
Vem av dina vänner är mest lik dig: Ingen är som mig;)
Vem får dig mest att skratta: det gör alla mina vänner
Vem är blygast: jag vet inte, men jag tror inte att någon av mina vänner är så speciellt blyga.
När grät du mest: Bara för någon dag sedan
Vad är den bästa känslan i världen: att vara kär
Vart vill du bo i framtiden: det vet jag inte än
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: magen



Har du någonsin


Varit kär: Är kär
Blivit dissad: Jepp
Rymt hemifrån: Jo
Föreställt dig ditt ragg naken: ant
Skolkat: hellyeah
Gråtit i skolan: Ao
Spytt i skolan:  hahahah JAA :$
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: jag har gjort mycke dumma saker i mitt liv
Druckit: ja
Retats: jag har en retsticka till bror.

Du

Svär: för mycket
Dushar dagligen: ja
Sjunger i duschen: hahaha ja


Vem var den senaste personen

Du pratade i telefon med: Niklis
Msnade med: Melin
Du kramade: Jenny
Du skällde på: Alex

Senast du

Filmen du såg: fjorton suger
Drog ett skämt: gör jag varje dag hela tiden
Sång du sjöng: gör det nu

Brukar du

Titta på dig själv i spegeln: ja
Ha ångest: händer
Ta mediciner du inte borde ta: hahah alvedon när jag inbillar mig att jag har ont i huvet:]
Drömma mardrömmar: yesbox
Drömma sexdrömmar: haha, nu blev du allt nyfiken;)?
Hata folk: nej bara ogilla fast...hah äsch kanske lite
Lita på folk: inte ofta 


Vem

Vill du slå: en
Vill du kittla: deru
Vill du prata med: Gurkan
Vill du vara som: mig själv
Sårade dig sist: jag glömmer och förlåter
Fick du sms från senast: Niklas

Har du

Tvångstankar: ja
Några piercingar: öronen haft i läppen
Egen dator: oja
Bra självförtroende: NEJ!!
Sagt jag älskar dig till någon idag: yes
Dumpat någon: ja
Gjort något olagligt: jag e busi

Hur

Går du: framåt oftast, sen går jag inåt med fötterna.
Fördriver du tiden: datorn och sånt här
Ofta bäddar du sängen: varje gång innan Niklas kommer
Ofta diskar du: aldrig
Ofta städar du: för sällan
Många stör du dig på: jag försöker ignorerar dom istället



Kommentarer
Postat av: Adam

Lite onödigt att bädda sängen före Niklas kommer, eller hur äre? ;)

2011-04-09 @ 11:14:55
URL: http://adamls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback