visste ni att..

2010-09-07 16:16:47




jag hade bränt mig på den här bilden så jag fläktade mig på restaurangen
Jag har jätte korta & tjocka lillfingrar
Älskar filmerna Ica age
Jag tycker pulvermos är jätte,jätte gott
Älskar att äta på nätterna
När jag säger jag ska göra något skjuter jag oftast upp på det
Jag blir lätt svartsjuk
Jag hatar mitt hår
När jag sover för lite börjar jag blöda näsblod
Sover alltid med 4 kuddar
Har en fotovägg
Gav nyss bort halva min garderob till en av mina blogg läsare
Har stuga i Norsjö
Har gått dans,basket,fotboll,handboll,simning,innebandy & ridning


Kommentarer
Postat av: nickolinaa

undra vilken bloggläsare :] hihi :D

2010-09-07 @ 20:45:22
URL: http://kanskenicko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback