Vissa Saker kommer ändras nu

2010-09-04 12:47:35

Kolla in Lopins blogg www.lopin.blogg.se 



Känner mig hur slö som helst idag! Inte så konstigt för att jag satt & snacka med denna grabb till halv 4. Riktigt trevligt, såg hur han somnade i webben hahah. Inte vakna han när man skriker heller den katten. Aja, så det blev att sova till halv 1 idag. Riktigt skönt var det, men nu är det frågan vad fan man ska göra idag. Fest ikväll? KANSKE DET. Aja nu smsar josse & säger jag ska komma en sväng, allt för vännerna. XOXO


Kommentarer
Postat av: lopin

hahaha jag somnade aldrig!;-D du skrek inte heller för den delen!

du som håller mig vaken hela nätterna ;$

2010-09-04 @ 15:44:59
URL: http://lopin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback