visste ni att..

2010-10-05 23:32:18

  • Jag älskar att åka bil (fort ska det gå)
  • Jag har jätte lockigt hår men jag plattar det nästan alltid
  • Tar nästan allt serriöst
  • Är alergisk mot katter
  • Är jätte pratglad
  • hatar mina tjocka och korta fingrar
  • Tycker det blir jobbigt att skriva med mer än 3 stycken på msn
  • Jag har en fotovägg
  • Jag kan inte leva utan musik
  • Fryser alltid om händerna
  • Älskar att bo på hotell
  • Jag har aldrig haft hål i tänderna
  • Jag har haft tandställning
  • När jag hittat en låt jag tycker är bra så lyssnar jag på den tills jag lyssnar sönder den
  • Vill vara 18 nu!!
  • Har spytt i korridoren på Brännanskolan
  • Jag har aldrig varit så här trött GODNATT

Kommentarer
Postat av: amanda

har du lika lockigt hår som mig? ;$

2010-10-07 @ 15:10:02
URL: http://amandaenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback