I wish..

2010-10-17 15:17:51





Så fort en kille är ful i käften så är det ett klart tecken på att han inte vet vad hyffs och respekt är, med andra ord ingen att ha. Jag vet att några av mina läsare har mailat mig och klagat på deras killar, det enda sättet  för att få honom inse att man inte behandlar dig så är att säga ifrån och dra. Du vill väl inte att idioten minns dig som "den där tjejen som jag kunde göra vad jag ville mot, jag vet att hon endå kommer ta tillbaka mig" ? Du kommer må så mycket bättre utan honom, det lovar jag. Jag har själv varit med om det där,och du vill inte vara den där tjejen som alltid kommer tillbaka hur än killen har betett sig hur som helst mot dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback