do not know what it is, but there is something special with my class

2010-10-24 23:39:15








TACK alla MP1or för världens bästa kväll i lördags!Något vi aldrig kommer glömma,ni är bäst♥Idag har jag degat i sängen hela dagen,gick en prommis med Jenny efter lunch.Sen ikväll har jag varit hos Josse & snackat & bara slappat framför TV.Imorgon var det dags för skola igen,tråkigt nog.Men får träffa mina snyggingar sen är det bara 4 dagar kvar tills jag drar till STOCKHOLM/ULLARED känns hur bra som helst.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha snyggt att mitt finger är med ;)

2010-10-25 @ 00:08:35
URL: http://pissenissejao.blogg.se/
Postat av: Carl

;D Verkar som du haft en riktigt bra helg ;D

2010-10-25 @ 02:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback