And now I cry In the middle of the night For the same damn thing Because of you..

2010-05-09 19:46:13




Jag hoppas du förstår hur mcket du förstör mig
, och oss andra. Kommer du någonsin förstå? Snart är det försent. Du kommer inte förstå innan det är försent! Det här finns i mina tankar hela tiden, när jag sitter på skolan tex och det gör så att jag inte kan konsentrera mig för femöre. Har fan ingen kraft kvar längre och jag vill att allt ska bli bra igen och att jag ska få må bra. Jag försöker tänka positivt, men bäst mår jag när jag får gråta och gråta.

I am afraid
Because of you
Because of you


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad?

2010-05-09 @ 22:03:12
Postat av: mica

om du vill prata emmy, så finns jag här<3

2010-05-10 @ 18:48:30
URL: http://micas.devote.se
Postat av: Anonym

vem förstör för dig?

2010-05-10 @ 21:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback