I wanted so much to say just be with me

2010-05-18 23:44:08

Då var man 1000 kr rikare katshing
$$. Efter middagen tog jag,Mattias,Simon & Jenny mopparna till Bergsbyn & köpte glass. Mycket härligt var det, & glassarna är ju inte direkt små där heller som ni kanske vet? Sen for vi vidare till Jennys place och såg på film & nu sitter jag här i mitt stökiga rum. Måste fan städa..



 

Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
Lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

Svårt att ta farväl, svårt att va isär.
Önskar mitt hjärta, önskar du vore här.
Jag önskar du vore här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sweet ! ras criket e bra !

fast den e typ ganska gammal <3

2010-05-20 @ 20:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback