framme i Stockholm

2010-06-30 14:13:35

ÄNTLIGEN FRAMME I STOCKHOLM!Har sovit för det mesta, riktigt skönt faktiskt. Nu är vi i huset där vi ska bo, det är hos min moster & småkusinerna. Något ganska ballt är ju att hon bor granne med Darin & Carolina hon som sjunger ''snälla,snälla'' den låten ni vet. Kommer tas mycket bilder under dom 7 dagarna vi är här, så mycket bilder kommer ni att få se. Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska vi vidare och hämta skruttungarna hos dagmamma.

btw. Jag får gratis sms ikväll efter klockan 12 inatt! Så då är det bara att ni smsar. Om ni har mitt nummer såklart;)

     
      

lillkusinen Liv


Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte eran pappa med?

2010-06-30 @ 22:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback