En lista för att roa mig själv

2010-06-09 12:44:36
                      

Nämn något som gjorde dig glad igår:
hm....
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: pratat med mamma
Det sista du sa högt: Hejdå
Det senaste någon sa till dig: Krya på dej
Vad har du druckit idag: ingenting
Vad var det senaste du åt: restaurang maten
Vad var det senaste du köpte: :$
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit/grå
Vad är det för väder hos dig nu: grått och disigt
Godaste glassmaken: frukt smaker
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: faktiskt
Sover du tungt: ibland
Drömmer du mardrömmar: ao
Trivs du med ditt jobb: om jag hade ett så hade jag väl gjort det 
Favoritlåt just nu: ingen
Vad ser du om du tittar till höger: en vägg
Vad gör dig glad just nu: att sommaren är snart här
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt & vänsterhänt ;)
Humör just nu: hypad men seg
Favoritgodis: CHIPS`?
Kläder just nu: Trosor och tishirt
Sommarplaner: OJ! Umgås med vänner,party,sommarjobba,Stockholm,sola,bada & utomlands 
Hur många kuddar sover du med: 4
Spelar du något instrument: nej!  
Morgon eller nattmänniska: natt människa!!!!!
Vad är viktigast för dig: att mina närmaste ska vara lyckliga
Är du kittlig: hahahaha om jag är
Stjärntecken: Lejon ffs
Äckligaste insekten: alla!!!!
Längtar du mest efter just nu: ingen komentar

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha här är en kommentar... :P

2010-06-10 @ 17:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback