Korta & konstiga frågestunden

2010-07-23 17:37:18
Postat av:
visst är yngwedude den bästa bloggaren som finns och äger stenhårt ehoo eller ? =)
TSS Finns inte på världskartan

Postat av: amanda
vem kommer du att sakna mest från soptippen?;))
OJ! Kommer sakna alla så jävla mycket. Men måste nog säga att jag
kommer sakna dej grymt mycket Amanda,våra skratt anfall!

Postat av:
är du och jenny ovänner?
Ovänner & ovänner. Vi umgås inte
just nu..

Postat av: Miranda M.
HEJ! hur mår du idag?
Bra men mått bättre

Postat av: lucke
Om du vill så kan du tävla om ringar på min blogg nu :D
varför? man vinner ju ändå aldrig på sånt där skit

Postat av: -Har du kommit över kim?
vad har du gjort för att polisen ska komma till dej mitt i natten?
Vilka har du legat med?
Hur mycket röker du?
MEN JA.
Jag skrev på SKOJ innan jag skulle logga ut på msn att jag skulle hänga mig typ sen tog den personen det serriöst & ringde polisen. Typ så haha.
Fan vad dum fråga :)
tyst med dej

Postat av:
kommer du nån gång att lägga ut bilder på dina bröst här på din blogg?
vafan har jag för bloggläsare

Postat av:
hur många har du haft samlag med ?
mer än dej

Postat av:
oskuld?
NIX

Postat av: Allevilken dag ska du på trästocks?:D
vad ska du hitta på resten av sommarlovet?;)
Igår,idag
Ta tag i mitt jävla liv, (hemlis), Mallis

Postat av: anonym(A)
vad blir det för gymnasie för dig?:)
Media 

Postat av: zebaastian?
jag är bäst?;D
Du är Awsome Zebbe

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför umgås ni inte? vad har hänt?

2010-07-23 @ 20:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback