Hard to let you go

2010-01-30 15:33:20

                                                            

Den kärlek som vi byggde var starkare än tro.Vi tänkte då så här: för mig finns bara du i livets ögonblick vår kärlek här och nu. Min längtarn efter dig gör mig svag och liten & du lämnade mig kvar och tog sista biten. Du var min stora kärlek för länge länge sen och hur jag än försöker kan jag ej glömma den. har gått ett tag men min smärta kan ej mätas för ögat har många tårar. För det enda som finns kvar är din gråa sten & jag ber dig kom tillbaka med livets gröna gren..

Det som hände har hänt så många gånger förr. Menu sätter jag stopp för det här, är less på att bli sårad nu.


Kommentarer
Postat av: anna

:(<3

2010-01-30 @ 19:47:12
URL: http://annaorebecka.blogg.se/
Postat av: ciindra

<3<3

2010-01-30 @ 23:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback