Medans jag väntar

2010-01-08 19:11:40
Namn: Emmy maria Holmberg

Kallas för
: Holme

Stjärntecken:
lejon

Höger eller vänsterhänt: Höger & vänster i handboll

Tatueringar
: nope


Längd
: 164 cm.


Skostorlek
: 38.


Hårfärg:
 ljust

Fräknar:
ja, får inte lite på sommar alltså..


Önskar du att du bodde någon annan stans?
 Nej inte just nu ifal 

Tycker du att du är attraktiv?
ibland ibland inte

Dricker du? jag dricker när jag är törstig


Röker du?
Nej.


Vilket schampo använder du?
minns ej vad det heter.


Vilken parfym använder du?
Escada


Vad är du rädd för?
Höjder, spindlar & småkryp


Gillar du att tvätta
? Nej, vem gör?


Senaste personen du ringde?
Kim


Personen som ringde dig
? mamma


TV-program du såg?
AFV


Favorit
....
Låt:
alltså jag har så många så jag vet inte vad jag ska svara på den


Sak att göra: sova 

Dryck: FESTIS!<3


Kläder
: tights snygg tröja


Film:
Har ingen favvo


Antal
...
Gånger ditt hjärta brustit:
antal gånger..


Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?
många :)


Gånger ditt namn varit med i tidningen
? Ingen aning men det är väl födelsedagar osv

Senaste....
Boken du läste: kommer jag knappt ihåg.. 

Personen du fick e-mail av?
kollar aldrig


Personen du fick brev av?
Handbollen


Personen du fick sms av?
KIM


Gången hela din familj åt middag tillsammans?
igår


Saken du köpte:
bh,klänning


Vad har du gjort idag?
väntat..

Brukar du svära mycket?
ganska.. ska sluta


När stiger du upp på morgonen?
På lov kring 11-13, annars äre hslv 7


Vad har du på dig?
lackläggings, linne och en tröja.


Är du glad nu?
njaaa


Vad dansar du till? MUSIK?


Stockholm är… ?
U N D E R B A R T 


Göteborg är… ?
 där liseberg finns 


Land du vill besöka
? finns många


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback