Grey´s anatomy

2010-01-10 23:21:38

HELLO! Kvällen hos Filip igår var skit kul. var även där ikväll med, vi käkde på rancho sen drog vi till Kims mamma. Sen på vägen dit så brottade Kim & Filip ner mig & snömulade mig, ''jätte kul'' Ni ligger risigt till nu grabbar kan jag säga er. När vi kom fram såp spelade något tv spel som var as kul. har även träffat Jenny ikväll.

Imorgon är det skola.. innebär att stiga upp vid 7, inte pepp för det. Jag som vänt på dygnet så mycket, men jag får hålla ut. Nu ska jag lägga mig & se grey´s Godnatt

                                                    

Du som skrev den där komentaren
Som hette LOL. Jag skrev sådär för
att då kanske den skulle tro att jag
kunde kolla upp det sen skulle den
sluta skriva, om han inte var OSMART
då. Då vet du, hejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback