då var det måndag

2010-01-18 17:07:50
Gud vad dålig jag ör på att upptatera ibland. Kvällen med alva å annaida var ju bara för bra alltså. Lördag sovde alvis hos mig, hade roligt med massa i webben spela in massa pinsamma ljudklipp till alla (ni vet vilka ni är) Söndagen kom kim till mig ETT TAG, en timma eller så. Mys.

Aja, idag så hade vi skridskor på gympan, vi tjejer peppar ju tjejhockeyn som fan. Kommer bli awsome. Efter skolan följde kim mig hem, vi fika å såg på film å snacka :) Nu ska jag käka

                                

                                                              bjuder på en bild på mig

Kommentarer
Postat av: Mia

sov*

2010-01-18 @ 22:33:43
Postat av: Nickolina

Så himla fin bild !

2010-01-21 @ 14:23:03
URL: http://kanskenicko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback