GÅRDAGEN

2010-02-28 12:13:54
Gårdagen blev FUNNY, roligt folk! Men en grej som jag inte riktigt gillade, aja nu ska vi inte prata om det. Idag ska jag bara ta det lugnt, kanske se film med Jenny & plugga biologi. Som sagt jag hatar söndagar, Lopin älskar söndagar... fattar inte hur man kan gilla söndagar, eller det är kanske lite skönt typ en slapp dag, men det som jag inte gillar är att man vet att det är skola imorgon, nu ska jag vara social på msn, ni må hade :)

                      

                      
 
                     
 
                     

                      

                     







Kommentarer
Postat av: lopin

sv; Jaja förlåt du är farlig:)

2010-02-28 @ 13:59:54
URL: http://lopin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback