Morning talks

2010-12-12 12:24:43
Förlåt för att jag sug på att skriva på helger. Men på helgerna har jag alltid fullt upp. Kan berätta vad jag gjort som jag inte skrivit i bloggen.


torsdag - Efter skolan följde jag med Teresa till Byske och sov där. Blev hälsa hennes syster välkommen hem,käkade massa Onyttigheter,tv,mys,låg och pratade hela natten så det blev bara nån få timmas sömn.


Fredag- Efter skolan drog jag & Teresa till Elinas lägga för att ladda inför kvällen. Vi käkade middag och körde massa roliga spel så man fick veta massa roliga saker om varandra. Sedan kom Alex,Hilda,Jazz,Jonas m.m dit. Sen vill jag bara säga tack till Teresa,du vet vad jag är skyldig dig G-umman


Lördag - Var mycket depp på lördag. Pga av massa saker som jag inte kommer skriva här i bloggen! Efter som jag var ledsen så ville Emil göra mig glad. Så han bjöd mig på Pizza och vi snackade och hade det slappt den kvällen. For och skjutsade Mica till Klutmark osv. Tack Emil :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback