T I S D A G

2010-08-17 10:33:01

Sitter ute på balkongen med laptopen, det är hur varmt som helst idag! Super skönt, väntar på att pappa & Albin ska spela sitt spel klart sen ska vi ner till poolen/havet. Känner att jag måste bättra på min bränna, jag har  så jäkla svårt att bli riktigt brun.

Igår var vi brudar på spaa som jag skrev förr. Jag fixade naglarna, blev riktigt snyggt! Sen dom andra gjorde lite annat. Vi fick jätte fula madmössor som vi var tvugna ha i poolen där. Det fanns pool med massage.. den gillade jag kan jag säga. Aja nu ska jag ut i solen HADE

                    
                    
                     

                    
                     
                    
                    
                     
                    
                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback