Killar

2010-08-22 19:33:29

mörka ögon eller ljusa? - ljusa är mer söta, mörka är mer snygga, jag tycker båda!
långt hår eller kort ? - det beror på, alla passar ju i olika frissor. Men personligt så tycker jag hår!
kort eller lång? - längre än mig iallafall. En kortare kille hade jag inte ens tänk på
stora händer eller små? - stora självklart!!
en som sitter hemma hela tiden eller en som går ut hela tiden? - självklart ska alla kunna gå ut och ha roligt ibland men om det är hela tiden kan det vara jobbigt. Men samtidigt så är det inte så kul o ha en kille som bara vill sitta hemma hela tiden, så jag säger en blandning. Det finns en gräns med allt :)
kaxig eller för snäll? - jag klarar inte av för snälla killar! och inte för kaxiga helle. En blandning absolut.
svensk eller utlänning? - Tror det får bli svensk..fast hmm..
en som dricker eller en nykterist? - No fan kan man dricka ibland
hur ska en killes personlighet helst vara? - hmm.. omtänksam, rolig, romantisk,snäll!

jag utmanar alla tjejer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback