Eho

2010-08-09 13:16:50

bara 4 dagar kvar tills man är 16 & bara 5 dagar kvar tills man ligger på stranden och bara steeker! Blir borta en vecka, bi blir 21 pers i släkten som far! Momme bjuder alla. Ska bli skönt att komma bvort från skellhell alltså.

Igår så var jag i Kåge. Finns inte så myket att berätta vad vi gjorde igår,för vi gjorde inte så mycket. Idag ska jag städa det sista i mitt rum & sedan stan med mamma. Sen får vi se vad kvällen bjuder på. Bjuder på några bilder på moi. Dom kanske inte var så jätte nya heller


 
 
 


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Postat av: Anonym

Vars ska ni fara?

2010-08-10 @ 19:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback