orkar inte mer

2010-04-02 20:48:38
Jag blir så satans besviken på dej när du blir så här. Du förstår inte hur mycket du sårar mig & gör så att jag börjar må dåligt. Hoppas du inser det någon gång. Trodde det skulle ta slut men det värkar inte finnas ett slut. Ska jag behöva känna såhär? NEJ! Du förstör mej bara mer & mer för varje gång. Snart orkar jag verkligen inte med det här mer & då är det JAG som kommer göra något åt det här, för jag orkar verkligen inte mer. Jag vet inte ens själv vad det är, jag vet inte vad som händer med dej. Jag vet ingenting, & jag tycker verkligen jag har rätt att få veta vad fan det är nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

?

2010-04-03 @ 01:26:22
Postat av: Tangen

äre ja så säg ba till......

2010-04-05 @ 18:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback