JAG BARA ÄLSKAR DET!

2009-09-04 20:39:15

Kvällen blev ändrad. Ingen poker, Albin for till kåge hålan.. förlåt Carola :') Vet att du läser min blogg. ( Albin, & mina kompisars mamma från Kåge) Sen Alecsandra om du läser det här så tycker jag att du ska höra av dig när du vill hitta på något tyck jag. Aja Kim var tvungen att vara hemma ikväll, jag kännde samma sak nästa.. skönt att vara hemma med päronen någon gång också. film & massa gott blir det. Sen är det många av mina kompisar som skulle göra massa roligt ikväll.. men det känns som det är lite sent att fara nu, + att jag orkar inte fixa mig & försöka få tag i skjuts osv. så nä.  

Imorgon ska kim ifal sova här. Myys. Nu är det bara 19 dagar kvar innan vi far till Stockholm exakt, antingen så ska vi åka tåg ( liggvagn) eller så kör vi bil. Kommer både bli kul & tråkigt.






det är svårt att tycka om chips mer än mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörru du din lilla loppa! ;) Kåge är ett bra ställe! Du borde komma hit lite oftare så skulle du få se! ;) Pöss

2009-09-07 @ 01:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback