Sjuk!

2009-09-19 15:59:38
HOSTA & KRAKSANDE,SNUVA,ONT I ÖRONEN, RINNANDE SNOR, FEBER

Kan det bli värre? tror inte det. Vakna inatt klockan 3 & kunde knappt svälja, tänkte väcka Kim men han sov så sött så jag skippade det & gick upp till mamma & bad om något för halsen & nässprej. Somnade om efter jag läst 4 tidningar. Sen vaknade jag igen klockan 7 på morgonen. Kunde inte somna om då så jag starta de en film. Sen efter en halv timma vaknade Kim.

Frågade om han inte ville sova mer, men det ville han inte han ville häldre klia mig på ryggen sötnosen :')
Var tvungen bara att gå på stan idag för att fixa något på begravningen men inget hitta jag, får bli att låna av Jenny. Det jag kom hem med var en festis & ett nitarmband.



ser inte lika snyggt ut på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback