DATORN ÄR PAJ!

2009-09-11 19:37:18

Förlåt,förlåt,förlå för jag inte skrivit! Har inte haft tid eller ork, har hänt så mycket dom senaste dagarna! jag & Kim har bråkat mycket, tror dom flästa har sett det på skolan. Var någon tjej som hade komenterat att hon hade sett oss såg jag. Men alla har sin perriod när dom bråkar lite. Men allt är bara bra nu, han ska sova hos mig ikväll också, kommer bli jätte mysigt.

JUSTJA. Andra anledningen att jag inte skrivit är att DATORN HAR PAJAT IGEN! Sitter nu hos mina grannars dator för dom är borta. Men när dom kommer hem på söndag kommer jag inte kunna skriva mer, men då får jag fara till mormor eller jenny, så det fixar sig nog.

har fått moppen också! fick den för 5000 :- Hur bra som helst, nu blire en laptop snart. Kan det bli bättre?
Nu ska jag dra med moppen till Kims träning, skriver så ofta jag kan & har tag i någon dator. Fortsätt läsa min blogg!

 



     Vad som händer så löser det sig alltid. Vill aldrig förlora dig
                                   Älskar dig Honey


Kommentarer
Postat av: nickolina

hihi , gu vad ni är söta du och kim tsm..

Ps. de va jag som hade sett er... =)

2009-09-12 @ 13:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback