pieces of what?

2009-10-03 10:32:53
Kvällen blev lyckad igår! Ni är bäst tjejer. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, inga planer som sagt. Jenny vill att jag skulle följa på stan men jag vet inte riktigt än. Jag & mamma ska & hälsa på mormor någon gång idag med, hon får ju inte gå på två veckor typ, så hon vill ha lite besök.

    Nästa onsdag har jag & Kim varit tillsammans i två år. Trotts ett litet uppbehåll, men tänk att 
    vi har hållit ihop så länge. Allt vi hunnit göra tillsammans på två år. Kommer bli fler roliga år
                                                                   Älskar dig

                          
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback