Fattar inte vad du tänker med

2009-10-31 10:34:10
Sovit mycket bättre inatt kan jag säga! När jag vakna idag så hade jag glömt bort det här, men sen kom jag på att det verkligen är slut. Tomt svart hål känns det som är inuti mig.

Ikväll blir det halloween partyy med tjejerna. Eller party & party ska klä ut oss osv. Sen drar vi nog vidare någon stans. Är det något på bloggen ni vill att jag ska skriva mer om så säg till :)




Hur jävla lågt är det inte att du börjar
ragga på honom nu? Eller just ja
Du vill ju till & med ha honom!

*** ** ******* *** *****

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt jävla störd. Om ni varit tillsammans i två år så raggar man int på den killen, fattar inte hur hon kan. Sköt om dig!

2009-10-31 @ 11:17:50
Postat av: Anonym

vem raggar på han ?

2009-10-31 @ 12:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback