Bildbomb från IKEA/happaranda/finland

2009-10-25 14:55:37
                                                   JAG HITTA MITT HIMELRIKE

               

                                     
                                            Jag & Alecsandra hitta fin,fina vinter mössor ''host''
                                      
                                                                          shopping 
                                      

                                      
                                                          Spååååååååååårat gooooda!
                                      

                                      
                                                  Ostkrokar med jordgubb smak                    
                                     

                                      

                                     
                                                        Fanns jätte söta glassar
                                     
                                                                  Candy world
                                     

                                     

                                      

tack för en mycket bra dag!



Kommentarer
Postat av: malinb

ikea,candy world är bäst ;)

snygg blogg du har,kolla in min:)

2009-10-27 @ 22:32:07
URL: http://maliinbjork.blogg.se/
Postat av: malinb

ikea,candy world är bäst ;)

snygg blogg du har,kolla in min:)

2009-10-27 @ 22:32:45
URL: http://maliinbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback