visste du att..

2009-11-18 22:31:06


* Jag hatar att gå & klippa mig
* jag Hatar även att färga håret är så rädd att bli missnöjd
* Jag älskar barn
* Jag sover aldrig med stängd dörr när jag sover ensam
* Jag & Jenny har varit bästa vänner sen i förskolan
* Jag fryser alltid om händerna
* jag har spelat handboll i 6 år snart
* Jag älskar pulvermos & chips
* att min farmor & farfar fyller år på samma dag
* jag hatar att sova ensam
* jag har tagit hål i läppen själv, ( jenny & alva tog det på mig)
* visste du att jag får inte sitta vid datorn nu egentligen :]

Kommentarer
Postat av: JOSSE

JJJAAAAAA HALLLÅ våran blogg bajsunge.

www.josseoemmy.blogg.se

www.josseoemmy.blogg.se

www.josseoemmy.blogg.se

www.josseoemmy.blogg.se !!!!

2009-11-18 @ 22:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback