28 maj

2009-05-28 22:35:55

Kim for för 1 timme sen ungefär, vi såg lite på tv, snacka sen var han så gulli & hjälpte mig med SO-N! Jag tror att det är det sista provet som vi har, gud så skönt. Sitter här Osminkad, jätte skönt att inte ha nå smink. Sen så har jag ju inte orka fixa håret så nu börjar min lockar komma fram. Många gillar verkligen mina lockar, kanske ska ha lockit imorgon eller... så kanske inte, aja vem vet när emmy kommer med krull på skolan.

Imorgon är det fredag, så skönt med helg. Jag ska på pan med tjejerna tror jag, det är ju sista gången så det klart man ska dit, även fast jag kanske inte tycker det är så jäkla kul där men man får ju träffa massa så varför inte. Ska du dit?

                                 
                                                                                               En lock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback