9 saker ni inte vet om mig

2009-05-03 18:48:15
                                                   

                                * Jag är liv rädd för tandläkare, jag tar hellre 100 sprutor i armen än att gåt dit!
                               
                                                       * Jag är också rädd för hästar,ormar,råttor & spinlar
                                
                                                                       *  Jag är mörkrädd & hatar skräckisar
                                
                                                                                 * Jag  ä l s k a r att bada
                                                                                  
                                                                  * Jag har massa konstiga tvångstankar.
                                                        En är att jag måste alltid kolla så lampan i hallen är släckt

                                                                                * Jag vill ta hål i naveln
                                                                              
                                          * Jag har hällt juice över min lillebror när jag vart arg på han engång

                                                                                   * Jag har VG i bild

                                                                            * Jag ska börja om handboll
                                                             
                             

Kommentarer
Postat av: emilR

DU ÄR RÄDD FÖR ORMEN :]

2009-05-03 @ 20:23:08
Postat av: Anonym

jag hatar också ormar

2009-05-04 @ 11:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback